.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انفصال احمدزاده از سرمربی گری ملوان

مديرعامل باشگاه ملوان بندرانزلي از قطع همكاري هيات مديره اين باشگاه با محمد احمدزاده خبر داد.

پورنعمت اظهار كرد: هيات مديره دلايل متعددي براي بركناري آقاي احمدزاده داشت،متاسفانه طي چند هفته اخير آقاي احمدزاده دائما به دنبال ايجاد فضايي پرتنش بود كه همين عامل هم موجب تصميم هيات مديره مبني قطع همكاري ما با ايشان بود.

وي افزود: احمدزاده در تمام طول اين مدت به جاي اينكه از طرق قانوني به رفع مشكلات ملوان بپردازد‏، دائما سعي در مصاحبه با رسانه‌هاي مختلف داشت و همين عامل هم فضاي پرتنشي را ايجاد كرده بود.

وي در پاسخ به اين سئوال كه هيات مديره ملوان اگر قصد بركناري ايشان را داشت چرا در زمان استعفاي وي با رفتن او موافقت نكرد، تصريح كرد: به هر ترتيب ما علاقه بسيار زيادي به همكاري با ايشان داشتيم اما گويا وي ميلي به همكاري با ملوان نداشت و دائما بر اساس اطلاعات بيهوده و نادرست خود به انجام تشويش ذهان عمومي مي پرداخت و نمي‌خواست در يك فضاي سالم در تيم ملوان فعاليت كند.

پورنعمت همچنين در خصوص شايعه جانشيني نصرت ايران‌دوست به جاي احمدزاده اظهار كرد: به هيچ عنوان ما قصد همكاري با ايراندوست را نداريم و مطمئن باشيد كه اين مربي علي‌رغم دانش زياد جز گزينه‌هاي ما نخواهد بود.

وي در پايان با تاكيد بر اينكه ظرف 48 ساعت آينده سرمربي جديد ملوان معرفي خواهد شد گفت:‌ما در اين زمينه مذاكراتي را انجام داده‌ايم كه طي 48 ساعت آينده سرمربي جديد تيم را كه قطعا ايراني است، معرفي كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.289 seconds.